Brand Marketing oraz Social Media – Prowadzenie I Promowanie Marki
Potrzebujesz wsparcia dla swojej firmy, działu marketingowego czy nowo powstałego startupu? W mojej ofercie znajdziesz możliwość nawiązania współpracy w zakresie promowania i prowadzeniu Social Mediów.
Brand Marketing, Promowanie Marki / Firmy – Oferta
Pomoc w zwiększeniu świadomości marki, pozyskaniu nowych klientów, zwiększeniu sprzedaży i budowaniu trwałych relacji z klientami. Tworzenie wizerunku marki: Projektowanie logo wraz z identyfikacją wizualną oraz opracowaniem spójnych materiałów marketingowych, które wyróżnią Twoją firmę na tle konkurencji. Rebranding Marki. Kampanie Facebook Ads. Public Relations: Kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy poprzez działania PR, relacje z mediami oraz partnerstwa strategiczne. Usługi SEO, aby pomóc firmie pozycjonować się w wyszukiwarkach internetowych. Media społecznościowe – pomoc w zarządzaniu i opracowaniu materiałów promujących markę na różnych platformach społecznościowych. Budowanie e-mail marketingu – usługi w zakresie tworzenia listy subskrybentów i nadawania newsletterów, aby zwiększyć świadomość marki.
Social Media Marketing
Tworzenie treści, kampanie reklamowe oraz budowanie zaangażowania społeczności, aby wzmacniać relacje z klientami.
PAKIET MINI
- 4 posty / mies.
- 4 relacje / mies.
- Przygotowanie zdjęcia w tle
- Facebook
- Instagram
- Comiesięczny raport
- ---
- ---
- ---
590 zł
netto/mies.
PAKIET STANDARD
- 8 postów / mies.
- 8 relacji / mies.
- Przygotowanie zdjęcia w tle
- Facebook
- Instagram
- Comiesięczny raport
- ---
- ---
- ---
790 zł
netto/mies.
PAKIET PROFESJONALNY
- 12 postów / mies.
- 12 relacji / mies.
- Przygotowanie zdjęcia w tle
- Facebook
- Instagram
- LinkedIn
- Konkurs i wydarzenia 1 / na miesiąc
- Comiesięczny raport
1200 zł
netto/mies.
DODATKI DO PAKIETÓW
- Dodatkowy post - 60 zł netto/szt.
- Dodatkowa relacja - 60 zł netto/szt.
- Organizowanie dodatkowych konkursów - 100 zł netto
- Facebook Ads - budżet reklamowy do uzgodnienia
- Dodatkowe kanały SM: linkedin, Twitter, YT - 200 zł netto/konto
- Płatne kampanie w mediach społecznościowych
PAKIET MINI
- 4 posty / mies.
- 4 relacje / mies.
- Przygotowanie zdjęcia w tle
- Comiesięczny raport
- ---
- ---
- ---
590 zł
netto/mies.
PAKIET STANDARD
- 8 postów / mies.
- 8 relacji / mies.
- Przygotowanie zdjęcia w tle
- Comiesięczny raport
- ---
- ---
- ---
790 zł
netto/mies.
PAKIET PROFESJONALNY
- 12 postów / mies.
- 12 relacji / mies.
- Przygotowanie zdjęcia w tle
- Konkurs i wydarzenia 1 / na miesiąc
- Comiesięczny raport
1200 zł
netto/mies.
DODATKI DO PAKIETÓW
- Dodatkowy post - 60 zł netto/szt.
- Dodatkowa relacja - 60 zł netto/szt.
- Organizowanie dodatkowych konkursów - 100 zł netto
- Facebook Ads - budżet reklamowy do uzgodnienia
- Dodatkowe kanały SM: linkedin, Twitter, YT - 200 zł netto/konto
- Płatne kampanie w mediach społecznościowych
Jak przebiega współpraca?
Studium rynku, Analiza rynku i konkurencji
Poznanie konkurencji oraz ich strategii marketingowych, ocena rynku którym działa firma i zdefiniowanie oczekiwań klientów. Analiza wewnętrzna firmy – ocena mocnych i słabych stron firmy, zasobów finansowych oraz działań marketingowych, które dotychczas były podejmowane.
Strategia marketingowa
Cele marketingowe – na podstawie przeprowadzonej analizy sytuacyjnej, określenie celów, które powinna osiągnąć firma w ramach działań marketingowych. Wybór grupy docelowej -odbiorców, do których kierowane będą działania marketingowe na podstawie analizy rynku i konkurencji. Tworzenie planów marketingowych opartych na badaniach, identyfikacja kluczowych odbiorców docelowych i opracowanie kreatywnych kampanii reklamowych.
Kampanie reklamowe, optymalizacja strony firmowej, Social media marketing
Wdrażanie kampanii reklamowych w mediach online oraz tworzenie kreatywnej grafiki, reklam zewnętrznych, adwords itp. Social media marketing: zarządzanie profilami na Facebooku, Instagramie, Twitterze, LinkedIn, tworzenie kampanii reklamowych w serwisach społecznościowych.
Analiza efektów, raportowanie
Monitorowanie efektywności działań marketingowych, raportowanie wyników klientom i dostosowywanie strategii w oparciu o uzyskiwane dane. Kontrola i mierzenie efektów działań marketingowych. Analiza efektów działań marketingowych – monitorowanie i mierzenie efektywności poszczególnych działań oraz weryfikacja realizacji celów marketingowych. Korekta działań – wprowadzanie zmian w strategii i taktykach marketingowych które nie przyniosły oczekanych efektów.
Zobacz przykładowe realizacje